zondag 20 juli 2014

Prematuurkleertjes: vervolg

Hallo,

Hier heb ik nog een update met de dingen dat ik heb genaaid. Ik heb samen met een paar dames een deel prematuurkleertjes genaaid, in totaal zijn het 5kleedjes, 6hemdjes en 2 dekentjes. Qua print verschillen ze enorm, van lief over stoer naar zelfs een kerstsfeertje. Nu alleen nog opsturen naar Lies en dan zijn we voorlopig klaar. Al kan ik niet uitsluiten dat er ooit toch nog meer zullen komen, voorlopig heb ik mijn stof zo goed als opgebruikt...alle ja heb nog wel een deel liggen maar daar moet ik eerst mijn projectjes uit maken natuurlijk ;)

Groetjes en geniet van de foto's
SaSiBeau

2 dekentjes, 1 tje met ronde hoeken en goude papsel en eentje afgewerkt met overlocksteek
6 hemdjes, 2 met voetballen, 1 met auto's, 1 met zebraprint en 1 kerstsfeer
5 kleedjes, 2 met flamingo's, 1 zebraporint, 1 kerstsfeer en 1 roos met bloemen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten