dinsdag 22 juli 2014

Give away:1 september ten laatste

Hallo,

Momenteel zijn er een 13 volgers dus er zouden nog een 12 moeten bijkomen voordat ik dit lief dinosaurusje ga schenken aan een van mijn lieve volgers. Het is een Plesiosaurus met een eigen karaktertje geworden. Geniet alvast van de foto's van hem en hopelijk halen we het deze maand nog, anders verloot ik het zoizo onder mijn volgers op 1 september. Als jullie een naam weten voor deze lieve schat dan mag je dat altijd laten weten

Groetjes
SaSiBeau


UPDATE: Er zijn al 20 volgers dus nog maar 5 te gaan


op de buik

op de rug

detailfoto van t snoetje

2 opmerkingen:

  1. Silvio de plesio(saurus) ;-)

    Groetjes,
    Silke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. is idd wel leuk, als jij hem wint zal ik hem zeker zo noemen (krijgt hij een naamkaartje dus ;) )

      Verwijderen