dinsdag 1 juli 2014

Girafje

Hey,

 Aangezien ik ook aan haken (en breien) doe heb ik nog een leuk knuffeltje gemaakt voor een vriend zijn pasgeboren baby'tje.
Het is een lieve giraf geworden volgens het patroon dat je hier kan vinden.
Ik heb eerst de grijs-witte gemaakt om te bekijken hoe het patroon juist in elkaar zat. Dan heb ik de veelkleurige gemaakt en deze zaten samen in de doopsuikerkoffer van onze jongste zoon. De geel-rode is diegene dat het pasgeboren baby'tje zal krijgen van ons.

Groetjes en veel haakplezier
SaSiBeau




2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. vind ik ook, ik ben ook wel blij dat ze elks wat uniek hebben met dat niet alles 100% recht staat^^ die rode die kijkt schuin en die grijze zen oren staan helemaal open, bij de veelkleurige staan de hoorns niet 100% goed mja wete elke mens is ook uniek dus k denk da k der nog veel ga maken ;)

      Verwijderen